مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:502020-01-19اقتصادي

3300 کیلومتر به شبکه ریلی کشور افزوده می شود


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در حال حاضر سه هزار و 300 کیلومتر ریل در حال احداث است که معادل30 درصد کل شبکه ریلی کشور است که حدود 11هزار و500 کیلومتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیرالله خادمی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سنندج، اظهار داشت: توسعه کل کشور به خصوص استان کردستان به عنوان یکی از استان های تاریخی کشور یکی از دغدغه های جدی دولت است.

وی در خصوص وضعیت پروژه های فعال حوزه حمل و نقل کل کشور، افزود: با توجه به اینکه در محاصره اقتصادی و درگیر تحریم های مختلف هستیم نباید زمینه اجرای پروژه های عمرانی در کشور وجود داشته باشد اما بدون هیچ تاثیری در حال توسعه کشور و اجرای این پروژه ها هستیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از اشتعال مردم کشور در این حوزه ها شکل گرفته و همین مسئله نشان می دهد هیچ تحریمی نمی تواند عزم ملت ایران در رسیدن به توسعه و آبادانی دچار خدشه کند.

خادمی یادآور شد: در زمینه آزادراهی نیز بخش زیادی از آزادراه های کشور احداث شده و یا در حال انجام است و در حال حاضر 11 هزار و 160 کیلومتر آزادراه در دست اجرا داریم و در مجموع حدود 26 هزار کیلومتر نیز طول آزادراه های کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3300 کیلومتر به شبکه ریلی کشور افزوده می شود

3300 کیلومتر به شبکه ریلی کشور افزوده می شود