مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:402020-01-19اقتصادي

عملیات ریل گذاری راه آهن سنندج - همدان تایک ماه آینده آغاز می شود


طبق برنامه ریزی و وعده ای که به مردم کردستان داده ایم, عملیات ریل گذاری راه اهن سنندج همدان تا پایان سال جاری آغاز می شود.

- سنندج - استاندار کردستان گفت: طبق برنامه ریزی و وعده ای که به مردم کردستان داده ایم, عملیات ریل گذاری راه اهن سنندج همدان تا پایان سال جاری آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا ظهر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سنندج، اظهار داشت: خواسته مردم کردستان در بحث توسعه حمل و نقل احداث راه آهن بوده و در این دولت با تخصیص اعتبارات لازم وعده های داده شده در حال تحقق است.

وی افزود: وعده دولت برای این پروژه شروع ریل گذاری قبل از پایان سال است که طبق برنامه زمانبندی شده به زودی از دو محور سنندج به همدان و همدان به سنندج به طور همزمان عملیات آن اغاز می شود و تلاش می شود تا پایان سال 99 این پروژه به اتمام برسد.

استاندار کردستان ادامه داد: پیمانکاران باید بر اساس تعهد خود برای مردم کردستان کم نگذارند و با توجه به اهمیت این موضوع عملیات اجرایی پروژه را تسریع بخشند.

مرادنیا یادآور شد: با اتمام این مسیر زمینه اتصال به مرز باشماق مریوان و عراق نیز فراهم می شود که اگر این برنامه محقق شود توسعه کردستان را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ریل گذاری راه آهن سنندج - همدان تایک ماه آینده آغاز می شود

عملیات ریل گذاری راه آهن سنندج - همدان تایک ماه آینده آغاز می شود