مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:002020-01-19فرهنگي

تصویربرداری «موچین» به نیمه رسید/ حضور بازیگران جدید در سریال


تولید سریال نمایش خانگی «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری در حال حاضر به مرز 50 درصد رسیده است و گروه این روزها در لوکیشنی واقع در غرب تهران مشغول تصویربرداری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حال حاضر پنج قسمت ابتدایی این سریال برای پخش به موقع در شبکه نمایش خانگی آماده نمایش شده است و بزودی زمان توزیع مجموعه نیز اعلام خواهد شد.

همزمان با فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری سایر قسمت های باقیمانده به ترتیب توسط حسین غضنفری و سیدمحمود موسوی نژاد در حال انجام است.

ساخت موسیقی را نیز رضا خسروی برعهده دارد.

  همچنین بهنوش بختیاری، رضا توکلی، رامین ناصرنصیر، ساعد هدایتی، افشین سنگ چاپ، ژاله درستکار و رز رضوی به تازگی به گروه بازیگران پروژه پیوسته اند و بعد از تست گریم مقابل دوربین رفتند.

مرجانه گلچین، حمید لولایی، شهره لرستانی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، امین چنارانی، افشین غیاثی، مجید شهریاری، سعیده عرب و آشا محرابی و رابعه اسکویی، (با حضور) علی صادقی و امیر نوری دیگر بازیگران این سریال هستند.

  در خلاصه داستان موچین به نویسندگی مشترک حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آمده: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری «موچین» به نیمه رسید/ حضور بازیگران جدید در سریال

تصویربرداری «موچین» به نیمه رسید/ حضور بازیگران جدید در سریال