مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:302020-01-19سياسي

امکانات برای پذیرایی از مهمان نوروزی در شوشتر فراهم شود


مسئولان و دستگاه های مربوطه باید هر چه سریع تر امکانات و برنامه های خود را برای مهمانان نوروزی مهیا کنند تا آنان خاطره ای خوش را از شوشتر به یاد بسپارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین پنبه دانه پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه ریزی سفرهای نوروزی اظهار کرد: شوشتر از شهرهای باستانی ایران به شمار می رود که دارای آثار تاریخی بسیاری است که هرساله در ایام نوروز میزبان مهمانان بسیاری از خارج و داخل از کشور است.

وی افزود: مسئولان باید برنامه و امکانات لازم را برای مهمانان نوروزی مهیا کنند.

فرماندار شوشتر گفت: شوشتر از لحاظ گردشگری و آثار باستانی دارای آثار بسیاری است چرا که در این شهرستان بزرگ ترین اقتصاد گردشگری را دارا هستیم که باید از این راه در راستای تولید رونق گردشگری درآمد زایی و استفاده شود.

وی در خصوص برنامه ها ایام نوروز افزود: برنامه هایی از جمله امکانات اسکان مدارس، طرح های ترافیکی، بلیط فروشی، طرح بسیج سلامت، پلیس محله در محل های گردشگری و هتل ها در ایام نوروز خواهیم داشت.

فرماندار شوشتر تأکید کرد: شهرداری نیز باید هرچه سریع تر نسبت به آماده سازی پارک ها، زیبا سازی و نظافت شهری اقدام کند و همچنین رییس اداره علوم پزشکی شوشتر نیز نظارت بر مواد غذایی، رستوران ها و آب آشامیدنی را در این ایام داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات برای پذیرایی از مهمان نوروزی در شوشتر فراهم شود

امکانات برای پذیرایی از مهمان نوروزی در شوشتر فراهم شود