مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:082020-01-19اقتصادي

موانع صدور سند زمین دانشگاه اسدآباد رفع شد


داریوش حسینی روز یکشنبه در نشستی با مسوولان شهرستان اسدآباد افزود: ما باید موضوع سند این دانشگاه را حل کنیم چرا که علاقه مند به توسعه و رونق دانشگاه برای تحصیل جوانان هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از سه سال از ساخت سایت دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی می گذرد، اظهار داشت: هنوز زمین این دانشگاه سند ندارد و این موضوع موجب شده این دانشگاه نتواند از ردیف بودجه برای ساخت و ساز دانشکده و اجرای مجموعه طرح های عمرانی جدید استفاده کند.

حسینی عنوان کرد: این دانشگاه باید طبق قرارداد تمام وجه بدهی خود را به حساب خزانه واریز کند تا ما بتوانیم سند را به آن تحویل دهیم؛ گرفتن پایان کار از شهرداری به زمان صدور این سند سرعت می بخشد.

وی بیان کرد: این دانشگاه نزدیک به 800 میلیون تومان به خزانه ملی بدهکار است که در صورت تسویه حساب بدهی، مشکلات سند زمین این دانشگاه بر طرف می شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز گفت: مشکل اصلی صدور سند زمین این دانشگاه پرداخت نکردن بدهی است و اگر در همان سه سال پیش وجه مورد نظر پرداخت می شد این مشکلات به وجود نمی آمد.

مجید درویشی با تاکید بر اینکه نباید مانع توسعه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی شویم، اضافه کرد: باید موضوع سند دانشگاه را با راهکارهایی مناسب پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع صدور سند زمین دانشگاه اسدآباد رفع شد

موانع صدور سند زمین دانشگاه اسدآباد رفع شد