مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:082020-01-19سياسي

دادستان همدان: از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها جلوگیری شود


حسن خانجانی روز یکشنبه در نشست اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی همدان بیان کرد: نباید اجازه داد برج و ساختمانی ساخته شود سپس به دنبال دریافت مجوز برای قلع و قمع آن شد.

وی گفت: پس از بروز سیل به دنبال ابلاغ بخشنامه رییس قوه قضاییه به دادستان ها و روسای سازمان بازرسی، این 2 مجموعه در رابطه با مسایل مربوط به حریم و بستر رودخانه ورود کرده و دادستان ها مکلف شدند نسبت به مطالبه گری و تذکر نسبت به انجام وظایف و نظارت بر حسن اجرای کار درباره رفع تصرف های غیر قانونی و بازگشت به وضعیت اولیه اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: پیرو این موضوع، مکاتبه ای با مدیرعامل آب منطقه ای همدان صورت گرفت تا این مجموعه مسایل مورد نیاز را پیگیری و نتیجه را به دادستانی گزارش دهد.

خانجانی ادامه داد: به تازگی نیز وزیر نیرو دستورالعملی برای آزادسازی حریم و بستر رودخانه صادر کردند که نشست اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی همدان فرصت مناسبی برای بررسی این دستورالعمل و بومی سازی آن است.

وی تاکید کرد: پرونده های مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در حریم روخانه ها به عنوان پرونده عادی در شعب بررسی نمی شود بلکه پس از دریافت مستندات قانونی با اهرم پیش بینی شده در تبصره چهار قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان همدان: از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها جلوگیری شود

دادستان همدان: از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها جلوگیری شود