مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:352020-01-19اقتصادي

مصرف گاز در کشور رکورد زد/ عدم کاهش فشار گاز خانگی و تجاری


سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از رکوردزنی مصرف گاز خانگی در کشور خبر داد و افزود: سال گذشته در همین زمان میزان مصرف گاز 520 میلیون مترمکعب در روز بود که اکنون این عدد به حدود 600 میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

- مصرف گاز در کشور رکورد زد/ عدم کاهش فشار گاز خانگی و تجاری سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از رکوردزنی مصرف گاز خانگی در کشور خبر داد و افزود: سال گذشته در همین زمان میزان مصرف گاز 520 میلیون مترمکعب در روز بود که اکنون این عدد به حدود 600 میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

محمد عسگری در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که میزان مصرف گاز در کشور حدود 72 میلیون متر مکعب در روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است اظهار کرد: در حال حاضر 592 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف می شود که لازم است مشترکان نسبت به نحوه مصرف خود توجه داشته باشند چرا که در غیر این صورت برای تامین گاز صنایع و نیروگاه ها با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ضمن زیاد خواندن میزان مصرف گاز در کشور گفت : خواهش ما از مردم این است که نسبت به صرف بهینه در بخش گاز توجه داشته باشند.

او درباره وضعیت تامین گاز نیروگاه ها گفت: وزارت نفت وظیفه تامین سوخت نیروگاه ها را دارد و اکنون نیز بر اساس قراردادهای موجود سوخت نیروگاه ها را تامین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز در کشور رکورد زد/ عدم کاهش فشار گاز خانگی و تجاری

مصرف گاز در کشور رکورد زد/ عدم کاهش فشار گاز خانگی و تجاری