مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:052020-01-19اجتماعي

تکمیل اطلاعات شش کلانشهر کشور در سامانه ملی فهرست انتشار آلاینده ها


دبیر کنسرسیوم پژوهشی دانشگاه های سطح یک کشور گفت: تاکنون در شش کلانشهر کشور انتشار آلاینده ها محاسبه و سناریوی های مختلفی برای کاهش آن ها تحت عنوان سامانه ملی تهیه فهرست انتشار آلاینده های هوای کلانشهرها تهیه شده است.

- دبیر کنسرسیوم پژوهشی دانشگاه های سطح یک کشور گفت: تاکنون در شش کلانشهر کشور انتشار آلاینده ها محاسبه و سناریوی های مختلفی برای کاهش آن ها تحت عنوان سامانه ملی تهیه فهرست انتشار آلاینده های هوای کلانشهرها تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رحیمیان در نشست رونمایی از سامانه ملی تهیه فهرست انتشار آلاینده های هوای کلانشهرهای کشور که امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت: ما معمولاً از پتانسیل علمی کشور در مسائل مختلف استفاده نمی کنیم.

برای مثال در حوزه خودرو از دانشمندان و محققان استفاده نکرده ایم و چنانچه این اتفاق رخ می داد می توانستیم اطمینان داشته باشیم که در آینده روزهای پاک هم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پروژه سامانه ملی تهیه فهرست انتشار آلاینده های هوای کلانشهرهای کشور به کنسرسیوم دانشگاه های برتر سپرده شد، تصریح کرد: این پروژه به تصمیم گیران حوزه آلودگی هوا کمک می کند تا با ارائه سناریوهای مختلف و ارزیابی آن ها، برنامه های کاهش آلودگی هوا را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل اطلاعات شش کلانشهر کشور در سامانه ملی فهرست انتشار آلاینده ها

تکمیل اطلاعات شش کلانشهر کشور در سامانه ملی فهرست انتشار آلاینده ها