مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:002020-01-19دانش

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاددانشجو بدون آزمون پذیرش می کند


رییس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علاقمندان به تحصیل آنلاین در مقطع کارشناسی بدون آزمون واحد الکترونیکی این دانشگاه فقط تا پایان دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

- محمد رضا کشاورزی رییس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی گفت:  علاقمندان به تحصیل آنلاین در مقطع کارشناسی بدون آزمون واحد الکترونیکی فقط تا پایان دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: مدیران، کارمندان مادران و تمام کسانی که فرصت کافی برای حضور در کلاس دانشگاه را ندارند می توانند از این فرصت استفاده کنند.

*  تسهیلات مالی و وام های بلند مدت شهریه برای دانشجویان کشاورزی با بیان اینکه تسهیلات مالی و وام های بلند مدت شهریه برای رفاه حال دانشجویان در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: واحد الکترونیکی براساس مسوولیت اجتماعی خود موظف است زمینه تحصیل برای تمام اقشار جامعه در هر نقطه از کشور و با هر نوع شرایط اقتصادی را فراهم کند و این مهم از طریق تحصیل آنلاین حتی با کمترین سطح کیفی اینترنت و همچنین ارائه تسهیلات مالی به دانشجویان در دسترس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاددانشجو بدون آزمون پذیرش می کند

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاددانشجو بدون آزمون پذیرش می کند