مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:452020-01-19پزشكي

مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در مازندران 2 برابر شد


یحیی صالح طبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آمار مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در مدت مشابه سال پیش را 6 نفر اعلام کرد.

وی همچنین از دو برابر شدن آمار حوادث گازگرفتگی در استان خبر داد و گفت که آمار مصدومان هم امسال بیشتر از 2 برابر سال گذشته بوده است.

صالح طبری توضیح داد : اورژانس مازندران در 9 ماهه امسال 167 مورد ماموریت برای امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی به مسمومان گازگرفتگی انجام داد در حالی که سال گذشته تعداد ماموریت ها 85 مورد بود .

وی آمار مصدومان این حوادث را هم 167 نفر اعلام کرد و گفت : در مدت مشابه سال گذشته آمار مصدومان 72 نفر بود.

رییس اورژانس مازندران با اعلام این که امسال 34 تن از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند و نیازی به اعزام به مراکز درمانی نداشتند ، آمار مصدومان سرپایی سال گذشته را 14 نفر اعلام کرد.

صالح طبری بیشترین حوادث مربوط به گازگرفتگی در مازندران را مربوط به مناطق غربی استان دانست و گفت : آمارهای دو سال اخیر نشان می دهد که بیشترین گازگرفتگی در تنکابن ، عباس آباد ، چالوس ، کلاردشت ، فریدونکنار ، نور و محمود آباد رخ داد.

وی افزود که بیش از نیمی قربانیان گازگرفتگی اعم از مسمومان، مصدومان و فوتی افراد غیر بومی و کسانی بودند که برای گذراندن تعطیلات به مازندران سفر و در اقامتگاههای غیررسمی و یا خانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در مازندران 2 برابر شد

مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در مازندران 2 برابر شد