مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:452020-01-19اجتماعي

مدیریت بحران قزوین اطلاعیه های هواشناسی را جدی نمی گیرد


یکی از معضلات استان قزوین این است که هواشناسی را جدی نمی گیرند، جلسات کمیته بحران باید زودتر برگزار شود، ما اطلاعیه و پیش بینی ها را به مدیریت بحران استانداری می دهیم اما اغلب جدی گرفته نمی شود.

- ایسنا/قزوین مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: یکی از معضلات استان قزوین این است که هواشناسی را جدی نمی گیرند، جلسات کمیته بحران باید زودتر برگزار شود، ما اطلاعیه و پیش بینی ها را به مدیریت بحران استانداری می دهیم اما اغلب جدی گرفته نمی شود.

یوسف شیخ الملوکی، مدیرکل هواشناسی استان قزوین در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته 28 دی با موضوع آلودگی هوای استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: گرم شدن کره زمین باعث تغییرات اقلیمی شده است که همین امر باعث رخ دادن سیل در اقصی نقاط کشور می شود و این ها بیانگر یک هشدار است، ممکن است در آینده شاهد بارندگی شدید در قزوین باشیم آیا برای آن برنامه ریزی خاصی صورت گرفته است؟ وی افزود: ما نمی توانیم با طبیعت بجنگیم بنابراین لازم است که برنامه های خود را مدیریت کنیم، قزوین آلوده است چراکه واحدهای صنعتی زیادی بدون پیوست زیست محیطی در حال فعالیت هستند، بارها تأکید کرده ام که هواشناسی را نیز در کمیته امور زیربنایی دعوت کنند اما محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران قزوین اطلاعیه های هواشناسی را جدی نمی گیرد

مدیریت بحران قزوین اطلاعیه های هواشناسی را جدی نمی گیرد