مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:402020-01-19سياسي

مردم از حق انتخاب خود در انتخابات پیش رو استفاده کنند


یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که لازم است دستگاه ها زمینه ی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند از مردم خواست که از حق انتخاب خود در انتخابات پیش رو استفاده بهینه کنند.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که لازم است دستگاه ها زمینه ی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند از مردم خواست که از حق انتخاب خود در انتخابات پیش رو استفاده بهینه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در نطقه میان دستور جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی و تسلیت به مناسبت اتفاقات ناگوار اخیر، گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر انتقام خون شهید سلیمانی تشکر می کنم.

همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند وحدت کلمه رمز پیروزی است.

همه ما مسئولیم تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای وحدت قدم برداریم و در شرایطی که دشمن با جدیت وارد عمل شده از هرگونه اقدامی که موجب تقویت ناامیدی و کاهش وحدت می شود پرهیز کنیم.

وی با تاکید بر این که لازم است در شرایط کنونی مصالح و منافع ملی را بر منافع شخصی و جناحی ارجح بدانیم، اظهار کرد: درک چنین شرایطی از سوی نخبگان سیاسی و اجرایی مورد توقع مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از حق انتخاب خود در انتخابات پیش رو استفاده کنند

مردم از حق انتخاب خود در انتخابات پیش رو استفاده کنند