مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:362020-01-19سياسي

همیار طبیعت، طرحی برای حراست از عرصه های طبیعی زنجان


سیروس جوادی روز یکشنبه در کارگاه آموزشی ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: این روزها مراتع، آبخیزها و بیابان ها نه تنها به عنوان قطب امنیتی- اقتصادی بلکه به عنوان پشتوانه بقای سایر بخش های اقتصادی نیز مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: در این بین، سودجویی فرصت طلبان موجب تشدید روند تخریب عرصه های طبیعی شده و با توجه به این موضوع در سال های اخیر، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و به تبع آن اداره کل منابع طبیعی استان نیز به عنوان متولی، اقداماتی برای احیا، توسعه و بهره برداری صحیح و اصولی از منابع تجدیدشونده انجام می دهد.

جوادی با بیان اینکه صدور کارت همیار طبیعت از امسال به دستور مدیرکل این دستگاه به روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها تفویض شده است، گفت: تفویض صدور کارت در هر شهرستان برای جذب همیاران طبیعت به صورت گسترده، گامی موثر و مثبت به شمار می رود.

وی اظهار داشت: از همیاران طبیعت، درخواست می شود در ارتقای سطح آگاهی خود درباره اهمیت منابع طبیعی کوشا بوده و با انتقال دانش خود در زمینه این منابع عظیم الهی به اعضای خانواده، دوستان و افراد ساکن در محل زندگی خود در راستای ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیار طبیعت، طرحی برای حراست از عرصه های طبیعی زنجان

همیار طبیعت، طرحی برای حراست از عرصه های طبیعی زنجان