مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:362020-01-19پزشكي

تخصیص اعتبار برای سه پروژه بیمارستانی در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، قدرت اخوان اکبری گفت: 500 میلیاردر یال از این اعتبار برای آغاز عملیات فاز نخست بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل، 350 میلیارد ریال برای بیمارستان خیر مرحوم حاج نجف زاده و 250 میلیارد ریال نیز جهت ادامه ساخت بیمارستان 120 تختخوابی مشگین شهر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در سفر رییس جمهوری و نیز وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان اردبیل 11 پروژه بهداشتی درمانی و بیمارستانی افتتاح شده و عملیات چهار پروژه نیز آغاز شده و 330 میلیارد ریال نیز برای اتمام پروژه های نیمه تمام بهداشت و درمان استان اختصاص یافت.

اخوان اکبری گفت: نسبت به تامین منابع مورد نیاز جهت تکمیل پروژه های نیمه کاره مراکز بهداشتی شهرستان مشگین شهر از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری و منابع داخلی دانشگاه اقدام شده و در زمینه تامین کمبود نیرو در مراکز بهداشتی و درمانی، تعداد 11 نفر نیروی پرستاری به در این شهرستان بکار گرفته خواهد شد.

به گفته وی، با توجه به اینکه به تازگی 45 تخت جدید بیمارستانی به بیمارستان ولیعصر (ع) مشگین شهر تحویل شده، یک میلیارد ریال جهت تامین تجهیزات ضروری و هتلینگ و 500 میلیون ریال نیز برای نوسازی تخت های فرسوده به این شهرستان اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار برای سه پروژه بیمارستانی در اردبیل

تخصیص اعتبار برای سه پروژه بیمارستانی در اردبیل