مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:352020-01-19اجتماعي

سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد قزوین می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به اینکه سامانه بارشی کنونی تا امشب فعال خواهد بود، گفت: از فردا موقتاً وضعیت جوی پایدار خواهد بود ولی از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان شده و تا پنج شنبه فعال خواهد بود.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به اینکه سامانه بارشی کنونی تا امشب فعال خواهد بود، گفت: از فردا موقتاً وضعیت جوی پایدار خواهد بود ولی از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان شده و تا پنج شنبه فعال خواهد بود.

مهدی آخوندی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه بارشی که از شب گذشته در استان فعال شده، بارش های خوبی را با خود به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز در شهر قزوین نسبت به دوره آماری 30 ساله شاهد کاهش هشت درصدی بارش ها بودیم، ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف در سیردان با 21 سانتی متر به ثبت رسیده و میزان بارش برف در کوهین و قزوین به ترتیب نُه و هفت سانتی متر بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: پیش بینی می شود این سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در استان فعال باشد به همین جهت در برخی از ساعات شاهد بارش برف خواهیم بود، در گردنه ها نیز احتمال کولاک وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد قزوین می شود

سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد قزوین می شود