مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:252020-01-19اجتماعي

ادامه بارش باران و برف در لرستان تا پایان هفته/ تمامی محورها بازگشایی شدند


به دلیل بروز هوای سرد در لرستان، دما چند درجه ای کاهش می یابد، از این رو از شهروندان درخواست می شود ضمن خودداری کردن از سفرهای غیرضروری، وسایلی همچون زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، طی 48 ساعت گذشته شاهد بارش باران و برف در تمامی نقاط مختلف لرستان بودیم، ضمن اینکه در حال حاضر نیز بارندگی ها در برخی نقاط همچنان ادامه دارد.

با وجود بارش های سنگین برف در گردنه ها و ارتفاعات استان، اما با تلاش نیروهای امدادی و راهداری هیچ کدام از راه ها مسدود نشدند، با این وجود تردد در برخی محورها کند گزارش می شود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش باران و برف تا عصر امروز به صورت پراکنده در استان ادامه دارد، اما از ظهر سه شنبه با تقویت سیستم بارشی جدید، بارندگی های شدیدی را در شهرهای لرستان شاهد خواهیم شد.

آنچه مسلم است به دلیل بروز هوای سرد در استان، دما چند درجه ای کاهش می یابد، از این رو از شهروندان درخواست می شود ضمن خودداری کردن از سفرهای غیرضروری، در هنگام رانندگی وسایلی همچون زنجیرچرخ را به همراه داشته تا در سطح محورها با مشکل مواجه نشوند.

  ادامه بارش باران و برف در استان در همین راستا مدیرکل هواشناسی لرستان در گفت وگو با فارس  با اشاره به ادامه بارندگی ها در استان بیان داشت: بر اساس نقشه های هواش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش باران و برف در لرستان تا پایان هفته/ تمامی محورها بازگشایی شدند

ادامه بارش باران و برف در لرستان تا پایان هفته/ تمامی محورها بازگشایی شدند