مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:202020-01-19اجتماعي

تمامی پایانه ها و خطوط تاکسی پایتخت در روزهای برفی رصد می شوند


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آماده باش و تلاش تیم های نظارتی این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تهرانی و کاهش تبعات ناشی از شرایط بارش برف خبر داد و خواستار صبوری و مدیریت زمان شهروندان شد.

- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آماده باش و تلاش تیم های نظارتی این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تهرانی و کاهش تبعات ناشی از شرایط بارش برف خبر داد و خواستار صبوری و مدیریت زمان شهروندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قنادان با اشاره به اینکه شرایط خدمات رسانی در روزهای برفی متفاوت از شرایط روزهای معمولی است، گفت: از نخستین ساعات روز و در پیک صبحگاهی شرایط پایانه های تاکسیرانی تحت رصد کارشناسان و ناظران بوده و تاکسی های ون به نقاط استراتژیک و مهم شهر تهران اعزام شدند.

قنادان با تاکید بر اینکه در شرایط برفی نیازمند همکاری صبورانه شهروندان هستیم، افزود: کندی خدمات رسانی به شهروندان در شرایط برفی نسبت به روزهای معمولی امری طبیعی است چرا که علاوه بر افزایش بار مسافر، طول زمان سفر تاکسی ها در این شرایط نیز دو برابر می شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی پایانه ها و خطوط تاکسی پایتخت تحت رصد هستند، ادامه داد: عرض کم معابر منتهی به ایستگاه های مترو از دیگر نقاط استراتژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی پایانه ها و خطوط تاکسی پایتخت در روزهای برفی رصد می شوند

تمامی پایانه ها و خطوط تاکسی پایتخت در روزهای برفی رصد می شوند