مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:162020-01-19دانش

طرح استاد دانشگاه صنعتی کرمانشاه عنوان برتر حوزه رونق تولید را کسب کرد


اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در کنار تدریس و آموزش به دانشجویان در حوزه تحقیق، پژوهش، اختراع و ابتکار نیز در سطح کشور سرآمد هستند و بسیاری از طرح های آنها امروز در بخش های مختلف صنعت کشور کاربردی شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

محمود حشمتی یکی از این اساتید فعال و پویا در حوزه فناوری و تحقیقات و اختراعات و ابتکارات است که توانسته با علم و دانش خود به حوزه صنعت استان نیز کمک کند و طراحی و ساخت فن های کامپوزیتی او از چشم مسوُولان حوزه پژوهش و فناوری استان دور نماند و عنوان طرح برتر را به این طرح اختصاص دادند.

ارایه 38 مقاله و 10 طرح پژوهشی تاکنون حشمتی دانش آموخته مقاطع کارشناسی و دکتری از دانشگاه رازی و همچنین مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه شیراز است.

او در ارتباط با فعالیت های خود می گوید: از سال 90 با راه اندازی رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی کرمانشاه فعالیت دارم.

چاپ 25 مقاله ISI در مجلات معتبر علمی، ارایه 13 مقاله در کنفرانس های معتبر علمی و بین المللی، انجام 10 طرح پژوهشی صنعتی، تدوین 6 مورد استاندارد ملی، راهنمایی بیش از 15 پایان نامه کارشناسی ارشد و داوری مقالات و اختراعات مختلف بخشی از فعالیت های پژوهشی این استاد مکانیک دانشگاه صنعتی است راه اندازی آزمایشگاه ها و کارگاه های مختلف و همچنین برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استاد دانشگاه صنعتی کرمانشاه عنوان برتر حوزه رونق تولید را کسب کرد

طرح استاد دانشگاه صنعتی کرمانشاه عنوان برتر حوزه رونق تولید را کسب کرد