مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:162020-01-19اجتماعي

تردد در جاده های قزوین بدون زنجیر چرخ ممنوع است


سرهنگ نصرالله بیگلری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: بارش برف که از شب گذشته در سراسر استان قزوین آغاز شده هم اکنون نیز ادامه دارد و بیشترین میزان بارش ها نیز مربوط به آزادراه و جاده قدیم قزوین - رشت، قزوین - زنجان، الموت، آوج و گردنه هجیب گزارش شده است.

به گفته این مسوول انتظامی، پلیس راه برای برقراری امنیت و تسهیل در تردد، از ورود خودروهایی که قصد عبور از راه های ارتباطی استان را داشته اما زنجیر چرخ ندارند، جلوگیری به عمل می آورد.

رییس پلیس راه استان قزوین از اجرای عملیات نمک پاشی و برفروبی سطح راه های اصلی و فرعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع در حال حاضر تمامی جاده ها برای تردد و عبور و مرور خودروها باز است.

وی اضافه کرد: با توجه به رعایت مقررات راهنمایی از سوی رانندگان، خوشبختانه از شب گذشته که بارش برف آغاز شده تاکنون شاهد هیچ حادثه دلخراشی در سطح جاده های استان نبودیم.

استان قزوین دارای 6 هزار و 737 کیلومتر جاده شامل 217 کیلومتر آزادراه، 328 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی، راه روستایی 5 هزار و 351 کیلومتر و درون شهری 47 کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده های قزوین بدون زنجیر چرخ ممنوع است

تردد در جاده های قزوین بدون زنجیر چرخ ممنوع است