مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:072020-01-19اقتصادي

200 نفر از بهره برداران استان مرکزی با کشاورزی دانش بنیان آشنا شدند


رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی، هدف از این همایش علمی - کاربردی را آشنایی فعالان بخش کشاورزی با راه های کسب و کار، ایجاد درآمد با استفاده از ایده ها و نوآوری ها در بخش کشاورزی، کمک به قشر جوان صاحب ایده و انتقال دانش به بخش کشاورزی عنوان کرد.

غلامرضا گودرزی افزود: دانش بنیان کردن فعالیت های کشاورزی از جلمه برنامه های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی است چرا که این مهم افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، کاهش مصرف آب، حضور بیشتر بخش خصوصی و کاهش متولی گری بخش دولتی را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: افراد دارای ایده و نوآوری می توانند این ایده ها را با حمایت های فکری و مادی پارک علم و فناوری و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان در قالب شرکت های دانش بنیان تجاری سازی کنند.

مرکز تحقیقات کشاورزی استان مرکزی در سال 62 و مرکز تحقیقات منابع طبیعی و امور دام استان سال 72 ایجاد شدند و با ادغام وارتخانه های کشاورزی و جهاد سازندگی در سال 79 با عنوان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان نامیده شدند، سپس در سال 94 با ادغام مراکز آموزش جهاد کشاورزی استان ها؛ این مرکز با نام مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان به فعالیت ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نفر از بهره برداران استان مرکزی با کشاورزی دانش بنیان آشنا شدند

200 نفر از بهره برداران استان مرکزی با کشاورزی دانش بنیان آشنا شدند