مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 23:052020-01-18سياسي

خدمت به مردم راه مقابل با آمریکا


بنا بر فرمایش مقام ممعظم رهبری بهنترین راه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است.

- رضوانی از کارشناسان مسائل سیاسی در گفتگو ویژه شبکه خوزستان افزود : بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری راه مقابله با آمریکا فراتر از مرزها نیست و نگاه به داخل می باشد.

وی اظهارداشت: برای ممقابله با توطئه های آمریکا باید کشورمان در تمامی عرصه ها قدرتمند باشد که از آن جمله جهش علمی ، جضور پر رنگ مردم به ویژه در انتخابات است.

این کارشناس مسائل سیاسی آمریکا ادامه داد : سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهد و مرد انقلابی بود و باعث شکست سیاستهای آمریکا و استکبار جهانی شد.

رضوانی گفت : برای نخستین بار آمریکا با موشک بالستیک نقطه زن مورد حمله قرار گرفته و سیستم راداری و هوایی آن دچار اختلال شد.

وی افزود : موقعی که آمریکا از برجام خارج شد برخی در داخل امیدشان به اروپاییان بود و رهبر معظم انقلاب بر عدم پایبندی اروپاییان در تعهداتشان تاکید کردند و تهدید سه کشور اروپایی برجام در خصوص استفاده از ابزار ماشه نشان از بدعهدی آنان می باشد و بنا بر سخنان مقام معظم رهبری اروپاییان آمریکا را ارباب می دانند.

بهمن شهریاری ، کارشناس مسائل سیاسی نیز در این برنامه گفت : رهبری معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران تشیع باشکوه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اننقام س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم راه مقابل با آمریکا

خدمت به مردم راه مقابل با آمریکا