مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 21:152020-01-18ورزشي

بحران به سطح اول فوتبال آسیا رسید/ AFC از کجا کوک می شود؟


با توجه به سیاست های انقباضی و مافیا گونه کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه منافع فوتبال ایران، شرایط حساس و پیچیده ای رقم خورده و باید منتظر ماند و دید که تبعات چالش بوجود آمده در سطح اول قاره کهن چه خواهد بود.

- با توجه به سیاست های انقباضی و مافیا گونه کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه منافع فوتبال ایران، شرایط حساس و پیچیده ای رقم خورده و باید منتظر ماند و دید که تبعات چالش بوجود آمده در سطح اول قاره کهن چه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنج سال از ماجرای دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث می گذرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا این بار در دومین تصمیم عجیب خود علیه فوتبال ایران، تصمیم گرفته میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را از تیم های ایرانی به صورت تمام و کمال اخذ کند؛ اتفاقی که به طور حتم با توجه به تصمیم قاطع و هماهنگ ورزش کشور مبنی بر عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو، چالشی جدید در سطح فوتبال قاره کهن خواهد بود.

ماجرا از کجا شروع شد؟ با لابی آل سعود در کنفدراسیون فوتبال آسیا، فوتبال ایران از میزبانی مقابل تیم های باشگاهی عربستانی محروم شد، اتفاقی که با توجه به تعداد بالای تماشاگرانی ایرانی در دیدارهای آسیایی در نهایت به سود سعودی ها بود و از نظر قدرت نمایی نیز نشان داد که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران به سطح اول فوتبال آسیا رسید/ AFC از کجا کوک می شود؟

بحران به سطح اول فوتبال آسیا رسید/ AFC از کجا کوک می شود؟