مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 19:552020-01-18بين الملل

100 مجروح در درگیری ها در پایتخت لبنان


6 گروه از نیروهای صلیب سرخ 40 تن از زخمی ها را به بیمارستان های بیروت منتقل و 60 تن از آنان را سر ِ پایی درمان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سازمان صلیب سرخ لبنان شنبه شب اِعلان کرد در جریان درگیری میان تظاهرکنندگان و نیروهای نظامی و ضد شورش در میدان های الشهدا و النجمه در مرکز بیروت 100 معترض زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ملی لبنان، 6 گروه از نیروهای صلیب سرخ 40 تن از زخمی ها را به بیمارستان های بیروت منتقل و 60 تن از آنان را سر ِ پایی درمان کردند.

بر پایه این گزارش، نظامیان برای پراکنده کردن جوانان معترض در میدان های یاد شده و نیز اطراف ساختمان مجلس ملی لبنان و شهرداری بیروت از خودروهای آب پاش و گاز اشک آور استفاده و خیمه های تحصن معترضان را جمع آوری کردند.

شماری از خیمه های تحصن معترضان در میدان های الشهدا و ریاض الصلح در مرکز بیروت آتش گرفت و برخی رسانه ها این اقدام را به نیروهای نظامی و انتظامی لبنان نسبت دادند که تکذیب شد.

مدیریت نیروهای امنیت داخلی لبنان در صفحه ی توییتر خود از جوانانی که برای تظاهرات و تجمع مسالمت آمیز شنبه شب با شعار همه یعنی همه و تاوان نخواهیم داد به میدان های الشهدا و النجمه در مرکز بیروت آمده اند خواست صف خود را از معترضانی که اقدام به راه بندان و پرتاب سنگ و ترقه های آتشین و حمله به مراکز دولتی و خصوصی و آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 مجروح در درگیری ها در پایتخت لبنان

100 مجروح در درگیری ها در پایتخت لبنان