مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 19:252020-01-18سياسي

باغ های درون محدوده کاشان به عنوان راه تنفس شهر حفاظت شود


علی اکبر مرتضایی قهرودی روز شنبه در نشست شورای اسلامی شهر کاشان، ساخت و سازهای غیرمجاز را نشانه امید متخلفان به اهمال در اجرای قانون برشمرد و تصریح کرد: اگر در شهر شاهد ساخت و ساز غیر مجاز هستیم، برای این است که مالکین به اهمال و سستی در اجرای قانون امید دارند.

وی بیان کرد: به دلیل بی توجهی و فقدان نظارت کافی بر ساخت و سازها، چهره کنونی شهر کاشان نمایانگر فرهنگ و تاریخ این شهر نیست.

فرماندار ویژه کاشان به فقدان تناسب نمادها و مبلمان شهری با فرهنگ و تاریخ این خطه اشاره کرد و گفت: اگر فردی بدون آگاهی و پیش زمینه ذهنی وارد کاشان شود، از فضا و محیط شهری حاکم بر بیشتر نقاط، درک درستی نسبت به پیشینه پربار منطقه پیدا نخواهد کرد.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: در زمان تصمیم گیری و اجرا اگر قانون وجود دارد، وظیفه ما شناخت و اجرای دقیق آن است و اگر به نظر برسد کمبودی وجود دارد، باید از سوی مبادی پیش بینی شده تصویب قانون جدید را پیگیری کنیم.

مرتضایی قهرودی اضافه کرد: اینکه مشکلاتی وجود دارد، بیشتر از نداشتن شناخت کافی یا اجرا نکردن دقیق قانون ناشی می شود؛ مر قانون باید اجرا شود، در غیر این صورت انتظار نتیجه مناسبی از چنین نشست هایی نباید داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ های درون محدوده کاشان به عنوان راه تنفس شهر حفاظت شود

باغ های درون محدوده کاشان به عنوان راه تنفس شهر حفاظت شود