مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:452020-01-18سياسي

همه مسؤولان نسبت به حفظ اساس انقلاب و نظام مسؤول هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همه مسؤولان و مردم نسبت به حفظ اساس انقلاب و نظام مسؤول هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم الهدی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان که در محل دفتر امام جمعه مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه همه مسؤولان و مردم نسبت به حفظ اساس انقلاب و نظام مسئول هستند، اظهار کرد: جامعه ما متغیر و پویا شده و در این راستا به نحوی شاهد تحولات اجتماعی مختلف هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: همان طور که اقتضائات گام دوم انقلاب نسبت به چهل سال اول تفاوت کرده است مردم هم احساس می کنند که باید برای حفظ انقلاب به میدان بیایند.

وی ادامه داد: در راهپیمایی 22 بهمن خواهید دید که شرایط حضور مردم نسبت به سال های قبل چقدر تفاوت دارد، بنابراین تحول سریع مردم را هم باید در برنامه ریزی ها در نظر بگیریم.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: تشکل ها باید در شورای هماهنگی تبلیغات مشارکت داشته باشند به این ترتیب که منشأ حرکت ها را این تشکل ها شکل بدهند.

گفتنی است؛ اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی هم به مقام مسئول کمیته نهادها و سازمان ها در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسؤولان نسبت به حفظ اساس انقلاب و نظام مسؤول هستند

همه مسؤولان نسبت به حفظ اساس انقلاب و نظام مسؤول هستند