مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:162020-01-18دانش

رویداد استارت آپی نخودچی در آذربایجان شرقی برگزار می شود


فرزان قالیچی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مقاوم کردن اقتصاد موضوع اصلی کشور است که در این راستا تربیت نیروهای ماهر و توانمند بر عهده دانشگاه هاست.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی در زمینه توانمندسازی و تربیت نیروهای ماهر اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام داده است.

قالیچی اظهار کرد: در دانشگاه علمی کاربردی مساله پژوهش تنها پرداختن به موضوعات و نظریه پژوهشی نیست بلکه به دنبال موضوعات و پروژه های کاربردی هستیم که در این راستا رویدادهای ایده تاپ و استارت آپ های مختلفی توسط این دانشگاه در استان برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه کشور ما دارای منابع طبیعی بسیار زیادی است، گفت: دیگر زمان خام فروشی سپری شده است و باید از توان دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان در زمینه های مختلف بهره مند شد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت شهرستان ممقان در زمینه تولید و فراوری انواع نخودچی در استان، افزود: این رویداد استارت آپی جهت بهره مندی از توان علمی دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان در استان برگزار می شود.

وی محورهای این رویداد را استانداردسازی خصوصیات فیزیکی و شیمیایی ماده اولیه نخودچی، افزایش ضریب مکانیزاسیون نخودچی ممقان، ارگونومی، ایمنی و بهداشت محیط کار، بهره وری در انرژی ، تنوع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارت آپی نخودچی در آذربایجان شرقی برگزار می شود

رویداد استارت آپی نخودچی در آذربایجان شرقی برگزار می شود