مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:162020-01-18سياسي

همدردی مردم آستارا با خانواده شهید سانحه هوایی


مسئول حوزه نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آستارا عصر شنبه در این آیین در مسجد امام علی (ع) این شهرستان گفت: از شهادت به عنوان مرگ متعالی یاد می شود و پاداش شهادت، توسط علما روشنگری شده است.

حجت الاسلام محمود قویدل اظهار کرد: ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، رسالت مهم وارثان شهدا و همه آحاد جامعه است.

وی بیان کرد: دشمنان می خواستند از موضوع سانحه هوایی برای اختلاف ملت و نظام اسلامی و ضربه به ولایت و سپاه استفاده کنند اما توطئه های آنها با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: هیچ توطئه و نقشه ای نمی تواند مردم بصیر و آگاه را از نظام و انقلاب دور کند و خون شهدا پاسدار حریم انقلاب اسلامی خواهد بود.

مداحی و ذکر مصیبت شهدا از بخش های دیگر این آیین بود؛ بهاره کرمی مقدم شهید آستارایی سانحه سقوط هواپیمای اکراینی متولد 1365، مجرد، کارشناس ارشد شیمی و شاغل در امور آب تورنتوی کانادا بود.

هواپیمای بویینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراین با 176 مسافر و 9 خدمه پروازی که صبح چهارشنبه 18 دی ماه جاری، تهران را به مقصد کی یف پایتخت اوکراین ترک می کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی مردم آستارا با خانواده شهید سانحه هوایی

همدردی مردم آستارا با خانواده شهید سانحه هوایی