مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 16:502020-01-18سياسي

تغییر کاربری مؤسسات قرآنی به پیش دبستانی


مدیر مؤسسه قرآنی «گلستان کوثر نبی» پل دختر با اشاره به تغییر فعالیت مؤسسات قرآنی، اظهار کرد: برخی مؤسسات رسالت خود را فراموش کرده و به پیش دبستانی تغییر ماهیت داده اند.

- ایسنا/لرستان مدیر مؤسسه قرآنی گلستان کوثر نبی پل دختر با اشاره به تغییر فعالیت مؤسسات قرآنی، اظهار کرد: برخی مؤسسات رسالت خود را فراموش کرده و به پیش دبستانی تغییر ماهیت داده اند.

فاطمه عموزاده امروز در جمع خبرنگاران، با بیان این که در سیل اخیر این مؤسسه قرآنی کاملاً از بین رفت و تجهیزات آن نابود شد، اظهار کرد: بعد از تخریب صددرصدی، تمام کلاس های این مؤسسه در منزل شخصی برگزار می شود.

وی با اشاره به عدم وجود اعتبار برای اجاره فضای مناسب برای فعالیت مؤسسه قرآنی، گفت: بعد از سیل اخیر هزینه کرایه و رهن ساختمان ها به شدت بالا رفت و چندین برابر شد و همین امر باعث شد که توانایی اجاره یک فضا برای فعالیت در مؤسسه قرآنی وجود نداشته باشد؛ لذا در حال حاضر تمام فعالیت های مؤسسه در منزل شخصی برگزار می شود.

عموزاده با یادآوری این مطلب که تمام تجهیزات مؤسسه قرآنی در سیل اخیر نابود شد، ادامه داد: در حال حاضر 30 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی گلستان کوثر نبی پل دختر فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری مؤسسات قرآنی به پیش دبستانی

تغییر کاربری مؤسسات قرآنی به پیش دبستانی