مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 16:102020-01-18اقتصادي

نصب 32 پل باکسی در خراسان رضوی


از ابتدای پارسال تاکنون 32 پل باکسی بتنی در خراسان رضوی نصب و به بهره برداری رسیده است.

- ، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: وجود نقاط سیل خیز در حوزه استحفاظی خراسان رضوی، این استان را از نظر بروز خسارت ناشی از سیل بسیار مستعد کرده و پیشگیری و بازسازی مناطق خسارت دیده از سیلاب با استفاده از پل های باکسی از مهمترین اقدامات این اداره کل است.

ابراهیم نصری افزود: انعقاد قرارداد تهیه باکس بتنی پیش ساخته به مبلغ 15 میلیارد ریال در پارسال و انعقاد قرارداد به مبلغ 17 میلیارد ریال در امسال از مهمترین اقدامات در این زمینه بوده که در این ارتباط تاکنون حدود هزار قطعه باکس بتنی با دهانه های یک تا سه متر خریداری شده و پس از حمل با امکانات راهداری یا مشارکت دیگر بخش ها 30 آب رو، پل یا آبنمای باکسی با بیش از 100 دهانه نصب شده است.

وی ادامه داد: همچنین از اقدامات دیگر در این ارتباط تهیه باکس و اجرای آبنمای باکسی با 10 دهانه سه متری در منطقه بوری آباد با هزینه بیش از هشت میلیارد ریال و تهیه باکس و اجرای پل باکسی با 6 دهانه چهار متری در روستای کلاته منار مشهد با مشارکت آستان قدس رضوی است.

نصری افزود: همچنین آبنمای باکسی با هفت دهانه چهار متری در نزدیک روستای پسکمر سرخس، آبنمای باکسی شوریجه با اعتبار بیش از 10 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 32 پل باکسی در خراسان رضوی

نصب 32 پل باکسی در خراسان رضوی