مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:552020-01-18بين الملل

خبرگزاری ایتالیایی: ترور قاسم سلیمانی نشانه تبدیل آمریکا به «دولتی سرکش» است


یکی از خبرگزاری اصلی ایتالیا در یادداشتی در مورد ترور سردار سلیمانی، نوشته است که این اقدام آمریکا ادامه روند تضعیف هنجارهای بین المللی و تبدیل واشنگتن به یک «دولت سرکش» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایتالیایی اِی جی آی در یادداشتی در مورد ترور سردار قاسم سلیمانی نوشته است که این اقدام، تازه ترین گام آمریکا در جهت تضعیف هنجارهای بین المللی و تبدیل واشنگتن به دولتی سرکش است.

مارکو آمبروگی نویسنده این یادداشت، با بیان اینکه دولت آمریکا با بی ملاحظه گی سردار سلیمانی را فردی تروریست خوانده، نوشته است: واقعیت این است که او در اغلب بخش های خاورمیانه، به درست یا غلط، چهره ای قهرمان به شمار می آمد که به دلیل ویژگی هایی که به او نسبت داده شده بود، حتی از سوی دشمنانش هم مورد احترام بود.

آمبروگی با برشمردن ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی و نبوغ نظامی وی، نوشته است که وی در ایران یک قهرمان ملی بود که می توانست فقیر و غنی، مؤمنین و غیرمؤمنین و حامیان مخالفان نظام ایران را متحد کند.

آمریکا در حال تبدیل به دولتی سرکش است وی با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره با پروازهای عادی مسافری سفرهایش را انجام می داد با این حال حتی اسراییل هم جرأت نکرده بود که وی را هدف قرار دهد، نوشته است: وقاحت و بی فکری اقدام ایالات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری ایتالیایی: ترور قاسم سلیمانی نشانه تبدیل آمریکا به «دولتی سرکش» است

خبرگزاری ایتالیایی: ترور قاسم سلیمانی نشانه تبدیل آمریکا به «دولتی سرکش» است