مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:502020-01-18ورزشي

عصر فردا، جدال پُرافتخارترین های لیگ برتر والیبال


مصاف حساس و تماشایی دو تیم عنوان دار لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور پس از وقفه ای دوماهه عصر یکشنبه در آمل برگزار می شود.

- مرکز مازندران، در چارچوب دیدار معوقه از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور، تیم کاله مازندران ساعت17:30 یکشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل میزبان تیم پیکان تهران است.

دو تیم مدعی کاله مازندران و پیکان تهران در حالی دیدار معوقه از هفته ششم را برگزار می کنند که تا پایان هفته نهم این رقابتها، تیم کاله با 7بازی و کسب 12 امتیاز و دو بازی کمتر در رده هفتم جدول و تیم پیکان تهران هم با 8مسابقه و 21 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در صورت پیروزی دراین دیدارخانگی با صعود دو پله ای رده پنجم جدول رده بندی مسابقات را از آن خود خواهند کرد و در مقابل شاگردان محمد ترکاشوند در تیم پیکان تهران هم در صورت برد مقابل میزبان مدعی خود، صدرنشینی لیگ برتر را در پایان هفته نهم جشن خواهند گرفت.

این در حایست که تیم کاله مازندران سالهای اخیر با هدایت بهروز عطایی در بازی های خانگی برابر پیکان تهران از تیمهای پیروز میدان بوده و با نفراتی که این تیم در این فصل در اختیار دارد، پیروزی برابر حریف مدعی و سرسخت تهرانی دور از انتظار نخواهد بود و خودروسازان تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر فردا، جدال پُرافتخارترین های لیگ برتر والیبال

عصر فردا، جدال پُرافتخارترین های لیگ برتر والیبال