مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:352020-01-18بين الملل

محکومیت جنایت ترور شهید سلیمانی


مردم الحدیده با شرکت در تجمعات ضد آمریکایی با محکوم کردن جنایت آمریکا در ترور شهید سلیمانی از حملات ایران به پایگاه نظامیان آمریکایی حمایت کردند - به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، مردم استان الحدیده با شرکت در تجمعات ضد آمریکایی، ضمن محکوم کردن جنایت آمریکا در ترور شهید سلیمانی، از حملات ایران به پایگاه نظامیان آمریکایی حمایت کردند.

شماری از مساجد شهر الحدیده در غرب یمن شاهد تجمعات اعتراض آمیز علیه قلدری آمریکا در منطقه بود.

شرکت کنندگان در این تجمعات؛ حملات تروریستی آمریکا در عراق و نیز هدف قرار دادن رهبران مقاومت را محکوم و بر اتحاد و یکپارچگی در جهان اسلام برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی از منطقه تاکید کردند.

زیاد الحسنی خبرنگار العالم در الحدیده گفت شرکت کنندگان در تجمعات ضد آمریکایی در مساجد استان الحدیده، بر دوری از تفرقه و یکپارچگی زیر سایه محور مقاومت اسلامی برای رویارویی با دشمن مستکبر آمریکایی اسراییلی تاکید کردند.

سلیمان الفقیه مدیر کل اداره اوقاف و ارشاد استان الحدیده در یکی از مساجد این شهر گفت ما باید از چارچوب نگاه محدود به شهر و کشور بیرون بیاییم و به نگاه وسیع محور مقاومت روی آوریم؛مقاومتی که هدف نهایی و اصلی خود را مبارزه با جبهه کفر، گمراهی، نفاق و استکبار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت جنایت ترور شهید سلیمانی

محکومیت جنایت ترور شهید سلیمانی