مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:202020-01-18اقتصادي

اعزام تجهیزات و امکانات شهرداریهای کشور به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اعزام کاروان های شهرداری های کشور شامل تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای انجام فعالیت های امدادی و عمرانی به مناطق سیلزده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اعزام کاروان های شهرداری های کشور شامل تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای انجام فعالیت های امدادی و عمرانی به مناطق سیلزده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق در این زمینه گفت: اعزام کمک های شهرداریها، نظیر کمک رسانی آنان به مناطق آسیب دیده از سیل ابتدای امسال، در دستور کار آنان قرار دارد و تاکنون کمکهای مختلفی از شهرداریهای کشور به مناطق سیلزده استان سیستان و بلوچستان اعزام شده و در حال اعزام است.

جمالی نژاد گفت: یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر، 10 دستگاه کمپرسی اتکو و اکسور، یک دستگاه خودروی نورافشان، دو دستگاه جرثقیل 3 تنی و یکدستگاه خودرو AF حریق، یک دستگاه پمپ واریسکوبا متعلقات مربوطه، دودستگاه پمپ ابارا با متعلقات مربوطه ، پنج دستگاه پمپ فوکس، چهل دستگاه پمپ کف کش و لجن کش و 4 دستگاه موتور برق تجهیزاتی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تجهیزات و امکانات شهرداریهای کشور به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

اعزام تجهیزات و امکانات شهرداریهای کشور به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان