مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:062020-01-18اقتصادي

ارائه آموزش های مهارتی، اولویت دانشگاه علمی- کاربردی است


محمدحسین امید در جمع در روسای این دانشگاه در یزد افزود: انتظار ما از مراکز موجود، برنامه ریزی بلند مدت برای شناسایی نیاز بازار کار و توسعه رشته های خود در این زمینه همراه با بکارگیری مدرسان با سطح بالاست.

وی ادامه داد: ما به عنوان مجری تصمیم دولت در زمینه واگذاری و انحلال مراکزوابسته به دستگاه های دولتی، کار را شروع کردیم هرچند اتفاقات و مشکلات متعددی را پیش رو داشتیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر شنبه روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی یزد، این مسوول اظهار داشت: باید همچنان ارتباط خود را با بخش دولتی که می تواند در زمینه اجرای تک درس یا تک پودمان فعالیت داشته باشند حفظ کنیم.

امید اظهار داشت: هم اکنون 800 تک درس و تک پودمان مصوب داریم که با توجه به توافقاتی که با نیروهای مسلح صورت گرفته اولین دوره تک پومان در بهمن ماه جاری برای سربازان برگزار خواهد شد وی با اشاره به اینکه مراکز باید از نگاه سنتی به رشته های موجود فاصله بگیرند گفت: مراکزی که وابسته به نهادهای عمومی هستند به راحتی می توانند با یک نگاه بلند مدت و استفاده از فضا و محیط کار واقعی که در اختیار دارند به سرعت پیشرفت کنند .

رییس دانشگاه علمی کابردی کشور خاطر نشان کرد: این قول را می دهیم که هیچ مرکز دیگری در کنار شما و با رشته های موجود تاسیس نخواهد شد مگر اینکه مراکز به بالاترین سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های مهارتی، اولویت دانشگاه علمی- کاربردی است

ارائه آموزش های مهارتی، اولویت دانشگاه علمی- کاربردی است