مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:002020-01-18سياسي

پزشکان ملزم به ثبت کارتخوان در سامانه سازمان امور مالیاتی تا 30 بهمن شدند+سند


سازمان نظام پزشکی کشور و سازمان امور مالیاتی طی تفاهم نامه ای اعلام کردند که پزشکان باید تا 30 بهمن ماه سال جاری نسبت به ثبت کارتخوان در سامانه سازمان امور مالیاتی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روسای سازمان نظام پرشکی و سازمان امور مالیاتی کشور بر سر اجرای کامل بند ی تبصره 6 قانون بودجه 1398 کشور و تبصره 2 ماده 168 قانون مالیات های مستقیم و آیین نامه اجرایی همچنین قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به تفاهم رسیدند.

براساس بند 1 این تفاهم نامه که امروز در سازمان امور مالیاتی به امضای طرفین رسید، سازمان نظام پزشکی با استفاده از ظرفیت های قانونی و اجرایی خود تا 30 بهمن 98 مابقی اعضای خود که موفق به نصب کارتخوان و ثبت در سامانه سازمان امور مالیاتی نشده اند را برای جلوگیری از جرایم قانونی موظف به اقدام قانونی خواهد کرد.

همچنین براساس بند 2 این تفاهم نامه، سازمان امور مالیاتی به آن دسته از مودیانی که تا مهلت فوق اقدام به اعمال قانون کنند حداکثر تشویقات و تسهیلات مقرر در بخشودگی مالیاتی را اعمال خواهد کرد.

همچنین هر دو سازمان بر اساس بندهای 3 و 4 این تفاهم نامه موظف شدند با مشمولینی که تکالیف قانونی خود را انجام ندهند حسب مفاد قوانین مذکور اقدام لازم مبذول نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان ملزم به ثبت کارتخوان در سامانه سازمان امور مالیاتی تا 30 بهمن شدند+سند

پزشکان ملزم به ثبت کارتخوان در سامانه سازمان امور مالیاتی تا 30 بهمن شدند+سند