مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:502020-01-18پزشكي

معنویت؛ مکمل درمان


مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به این که باید حضور طلاب در مراکز درمانی مستمر باشد، گفت: بهترین زمان هایی که می توان ارتباط بهتری با خدا برقرار کرد در بیمارستان است.

- ایسنا/لرستان مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به این که باید حضور طلاب در مراکز درمانی مستمر باشد، گفت: بهترین زمان هایی که می توان ارتباط بهتری با خدا برقرار کرد در بیمارستان است.

امین بهاروند امروز در مراسم آغاز طرح سلامت معنوی در بیمارستان و مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان که با حضور عوامل مؤسسه تخصصی سلامت معنوی شفا در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اثربخشی معنویت در درمان بهتر بیماری، اظهارکرد: ایام بیماری موعدی مناسب برای ارتباط اتصال یشتر با خداست و معنویت مکمل بحث های درمانی است.

وی با بیان این که با وجود پیشرفت های پزشکی هنوز جاهای ناشناخته ای در بدن وجود دارد و بسیاری از بیماری ها مانند فشار خون فقط کنترل می شوند و راه درمانی ندارند، خاطرنشان کرد: معنویت در درمان بهتر بیمار مؤثر است.

بهاروند با تاکید بر لزوم آموزش مبلغان دینی برای حضور در بیمارستان ها، خاطرنشان کرد: آموزش و یادآوری به بهتر انجام دادن کارها کمک می کند و خداوند همواره به پیامبر اکرم(ص) سفارش به تذکر می دهد لذا در تبلیغ بالینی اولین ضرورت، آموزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنویت؛ مکمل درمان

معنویت؛ مکمل درمان