مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:352020-01-18اجتماعي

صنایع اردبیل به صورت مستمر پایش می شوند/بازدید از 1186واحد تولیدی


مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: صنایع مستقر در استان اردبیل به صورت مستمر مورد رصد و پایش قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید شهند ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل با عنوان هوای پاک، اقدام و عمل که در سالن جلسات سازمان محیط زیست استان برگزار شد، عنوان کرد: صنایع مستقر در استان اردبیل به صورت مستمر مورد رصد و پایش قرار می گیرند و در صورت بروز هر گونه تخلف اقدامات قانونی مورد نیاز انجام می پذیرد.

به گفته وی از جمله اصلی ترین علل آلودگی هوا در استان اردبیل خودروها و صنایع تولیدی هستند و بدین منظور با تشکیل کارگروهی متشکل از نهادهای مختلف در طول سال اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با آلودگی هوا با نهایت دقت انجام می پذیرد.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل یادآور شد: از ابتدای سال جاری از بیش از هزار و 186 واحد تولیدی بازدید و نظارت به عمل آمده و در حدود 400 واحد متخلف اخطاریه دریافت کردند.

شهند با بیان اینکه 14 واحد نیز به دلیل عدم رعایت موارد مرتبط با کیفیت هوا و پساب به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: توجه به هوای پاک و حفظ شاخص های موجود از جمله مهمترین ضرورت های محیط زیستی است.

وی یادآور شد: از حدود 25 سال گذشته موضوع آلودگی هوا به عنوان یکی از مهمترین چالش ها و معضلات کشور مطرح شده و برخی از کلان شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع اردبیل به صورت مستمر پایش می شوند/بازدید از 1186واحد تولیدی

صنایع اردبیل به صورت مستمر پایش می شوند/بازدید از 1186واحد تولیدی