مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:002020-01-18اجتماعي

مصون سازی مدارس و توسعه «طرح مدارس آماده » از اولویت های آموزش و پرورش است


مصون سازی مدارس و دانش آموزان از بلایا و پدیده های طبیعی از اولویت های اصلی آموزش وپرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در گردهمایی 1500 مدیر مدرسه شهر تهران با موضوع گام دوم طرح مدرسه آماده که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، با اشاره به اینکه خطر بلایا و پدیده های طبیعی در همه جای دنیا وجود دارد لذا عاقلانه است که تدبیری برای مقابله با حوادث اتخاذ شود، اظهار کرد: کشور ایران را در معرض پدیده های طبیعی با درصد بالا معرفی می کنند لذا تلاش داریم با ایجاد آمادگی بالا در برابر حوادث بتوانیم از این مخاطرات آسیب کمتری ببینیم.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه باید سعی کنیم تاب آوری جامعه را بالا ببریم لذا دانش آموزان بهترین بستر آموزش برای کاهش آسیب ها است.

وی افزود: هرچند همه افراد جامعه باید بیاموزند تا بتوانند در برابر حوادث خود را مصون بدارند اما دوره دانش آموزی دوره خاصی است زیرا ذهن دانش آموزان نسبت به بزرگ ترها آمادگی بیشتری برای یادگیری دارند و یادگیری آن ها نسبت به دیگر افراد بسیار پایدارتر و عمیق تر است.

حاجی میرزایی تصریح کرد: دانش آموزان در تغییر رفتار خانواده بسیار مؤثر هستند لذا دانش آموزان با عمق تأثیری که دارند بهترین عرصه برای آموزش در برابر مخاطرات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصون سازی مدارس و توسعه «طرح مدارس آماده » از اولویت های آموزش و پرورش است

مصون سازی مدارس و توسعه «طرح مدارس آماده » از اولویت های آموزش و پرورش است