مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:502020-01-18اجتماعي

بدهی 5 هزار میلیاردی دولت به حمل ونقل عمومی پایتخت


مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران میزان مطالبات شهرداری از دولت در حوزه توسعه حمل و نقل طی دو سال و نیم گذشته را بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود رنجبریان با بیان اینکه توسعه حمل و نقل ریلی یکی از اصلی ترین مطالبات شهروندان است که دولت نیز باید در این خصوص همگام با شهرداری تهران در توسعه مترو قدم بردارد، تاکید کرد: متاسفانه نه دولت یازدهم و نه دولت دوازدهم همگام با شهرداری در توسعه حمل و نقل عمومی قدم برنداشته است.

مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: در حالیکه که شهر تهران از لحاظ آلودگی هوا جزء آلوده ترین شهرهای جهان محسوب می شود بیش از پیش به حمایت و کمک جهت تامین منابع برای توسعه حمل و نقل عمومی نیاز دارد، با این وجود میزان مطالبات شهرداری از دولت طی دو سال و نیم گذشته به بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان رسیده است.

رنجبریان ادامه داد: یارانه بلیت حمل و نقل همگانی، احداث و تکمیل خطوط متروی تهران، توسعه ناوگان مترو و اتوبوسرانی، قانون رفع موانع تولید، رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و مصوبات مرتبط با شورای اقتصاد و سهم وجوه حاصل از جرایم رانندگی در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از جمله مواردی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 5 هزار میلیاردی دولت به حمل ونقل عمومی پایتخت

بدهی 5 هزار میلیاردی دولت به حمل ونقل عمومی پایتخت