مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:352020-01-18اقتصادي

پرداخت 24 میلیارد ریال برای پروژه های آب شیرین کن شهرهای دشتستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از پرداخت 24 میلیارد ریال برای پروژه های آب شیرین کن شهرهای دشتستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحمید حمزه پور بعدازظهر شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح های آب شیرین کن دشتستان اظهار داشت: آب تولیدی از این آب شیرین کن ها به صورت تضمینی از سرمایه گذاران خریداری می شود.

وی تصریح کرد: در راستای خرید تضمینی آب برای تسریع اجرای این پروژه ها 24 میلیارد ریال برای پروژه های آب شیرین کن شهرهای دشتستان تخصیص یافته و به سرمایه گذاران پرداخت شده است.

تسریع در اجرای طرح های آب رسانی در شهرهای مختلف استان بوشهر حمزه پور اضافه کرد: اجرای طرح های آب رسانی در شهرهای مختلف استان بوشهر تسریع یافته است و برای حل مشکلات آب رسانی در نقاط مختلف استان بوشهر، طرح های مهمی در دست اجرا و روند اجرایی آن تسریع یافته است.

وی از اجرای پروژه آب شیرین کن در آب پخش، سعدآباد و وحدتیه دالکی خبر داد و گفت: برای تسریع اجرای این پروژه ها 24 میلیارد ریال برای پروژه های آب شیرین کن شهرهای دشتستان تخصیص یافت.

اجرای پروژه آب شیرین کن 8500 مترمکعبی حمزه پور با اشاره به اجرای پروژه آب شیرین کن 8500 مترمکعبی آب پخش سعدآباد در شهرستان دشتستان افزود: تکمیل این پروژه نقش مهمی در حل مشکلات تأمین آب آشامیدنی شهرهای آب پخش و سعدآبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 24 میلیارد ریال برای پروژه های آب شیرین کن شهرهای دشتستان

پرداخت 24 میلیارد ریال برای پروژه های آب شیرین کن شهرهای دشتستان