مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:302020-01-18سياسي

مشکلات شهرری باید توسط مسئولین شهری حل شود


فرماندار ری با اشاره به اینکه مردم مطالبه حل مشکلات را دارند گفت: مشکلات شهرری باید توسط مسئولین شهری حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی مدیران شورایاری های محلات شهرری که با حضور حسن خلیل آبادی رییس شورای شهرستان ری، افشار شهردار منطقه 20، سید ناصر موسوی معاون عمرانی فرماندار و رؤسای ادارات خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات برگزار شد اظهار داشت: انتخابات مهمی در پیش است و شورایاری ها با ارتباط مؤثر با مردم، می توانند تأثیر بسیار بالایی بر مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

توکلی کجانی افزود: شورایاری یک کار داوطلبانه و مشارکتی است و به دلیل گستردگی شهر تهران، شورایاری ها می توانند پل ارتباطی بین مردم و شهرداری های نواحی می باشد.

وی گفت: اگر هدف خدمت به مردم باشد نباید از مطالبات شورایاری ها ناراحت شویم و فقط باید با وحدت، همدلی و هماهنگی به پیشبرد اهداف فکر کنیم.

فرماندار ویژه ری با بیان اینکه شرایط کشور شرایط حساسی است بیان داشت: مردم مطالبه دارند و به دلیل تحریم های ظالمانه و اتفاقات اخیر، مردم نگاهشان این است که مطالباتشان پیگیری شود.

معاون استاندار تهران تهران تاکید کرد کسی قرار نیست مسائل شهرری را حل کند و ما خودمان باید مشکلات را حل نماییم لذا با تمام توان باید در میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهرری باید توسط مسئولین شهری حل شود

مشکلات شهرری باید توسط مسئولین شهری حل شود