مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:252020-01-18اقتصادي

تسهیل مسیر کسب و کار جوانان با اجرای طرح منش


مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: با اجرای طرح منش شاهد سرعت بخشیدن به کسب و کار و اشتغال جوانان استان خواهیم بود و زمینه اشتغال و تسهیل مسیر کسب و کار جوانان فراهم می شود.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: با اجرای طرح منش شاهد سرعت بخشیدن به کسب و کار و اشتغال جوانان استان خواهیم بود و زمینه اشتغال و تسهیل مسیر کسب و کار جوانان فراهم می شود.

احمد بهروزیان فر ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: این اداره کل در راستای رسالت اصلی و ذاتی خود در حوزه جوانان ضمن پیگیری حوزه اشتغال سعی داشته تا زمینه شغل برای این عزیزان را فراهم کند که در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی ادامه داد: اقدامات در حوزه اشتغال زایی و برگزاری دوره های مختلف آموزشی در حوزه کسب و کار : سال گذشته با جمایت های وزارت ورزش و جوانان مبلغ یک میلیارد و نیم تسهیلات در قالب طرح های اشتغال به جوانان کارآفرین اختصاص یافت که اکنون این افراد از این مبالغ در حوزه اشتغال زایی استفاده می کنند.

این مسئول تاکید کرد: طی 2 سال گذشته در قالب طرح سرباز مهارت از طریق تفاهم نامه هایی که با جهاد دانشگاهی داشتیم و با مجری گری جهاد دانشگاهی استان بوشهر تعداد 1000 سرباز تحت آموزش های موردنیاز ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل مسیر کسب و کار جوانان با اجرای طرح منش

تسهیل مسیر کسب و کار جوانان با اجرای طرح منش