مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:152020-01-18فرهنگي

کمک به جشنواره فیلم فجرازمنابع شفاف باشد/ نامه شورا به حناچی


سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: کمک به جشنواره فیلم فجر که درسال های گذشته نیز سابقه دارد به طور شفاف در لایحه بودجه گنجانده شود تا نحوه هزینه کردآن نظارت پذیرباشد.

- حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره کمک میلیاردی شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر گفت: شهرداری باید از طریق کد پروژه هایی مصوب، به رویدادهای فرهنگی و هنری کمک کند.

وی ادامه داد: در ایام بررسی بودجه سال 98 شهرداری تهران در سال گذشته، اعتباری برای کمک به جشنواره فیلم فجر پیش بینی نشده بنابراین شهرداری مجوزی از شورا برای انجام این کار ندارد.

نظری اضافه کرد: در کنار ردیف های مصوب، ردیف هایی نیز داریم که شهردار بتواند از طریق آن به اشخاص حقیقی و حقوقی، کمک هایی را انجام دهد که این بودجه به شکل متمرکز در اختیار شخص شهردار تهران است و احتمال می دهیم موضوعی که در خصوص کمک به جشنواره فیلم فجر مطرح شده، اگر به صورت نقدی است، از این محل باشد البته ممکن است بخشی از این کمک ها نیز به صورت غیرنقدی و قرار دادن امکانات لجستیک به جشنواره باشد.

نظری با تاکید بر اینکه رقم 8 میلیارد هنوز از منابع رسمی تأیید نشده، گفت: ممکن است این کمک ها در حد گمانه زنی باشد اما اگر تمام این حمایت ها به صورت نقدی باشد، از محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به جشنواره فیلم فجرازمنابع شفاف باشد/ نامه شورا به حناچی

کمک به جشنواره فیلم فجرازمنابع شفاف باشد/ نامه شورا به حناچی