مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:052020-01-18فرهنگي

جنگ فرصت تجربه های عاشقانه را می گیرد


نوید محمودی که خود سال ها در فیلم هایش به مشکلات و مهاجرت مردم افغانستان پرداخته است، درباره فیلم سینمایی«حوا مریم عایشه» نوشت:«مهمترین مشخصه فیلم «حوا مریم عایشه» این بود که قصه آدم هایی را بازگو می کند که زندگی شان تحت تاثیر جنگ است.

- نوید محمودی که خود سال ها در فیلم هایش به مشکلات و مهاجرت مردم افغانستان پرداخته است، درباره فیلم سینمایی حوا مریم عایشه نوشت: مهمترین مشخصه فیلم حوا مریم عایشه این بود که قصه آدم هایی را بازگو می کند که زندگی شان تحت تاثیر جنگ است.

یعنی هر سه زنی که در فیلم روایت زندگی شان را می بینیم آدم هایی هستند که قربانی جنگ شده اند و هر بلایی که سر آنها و عشق شان آمده است به دلیل جنگ بیش از 4 دهه در افغانستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان سینما نوشت: وقتی سرزمینی مدام درگیرجنگ باشد آدم ها زیاد فرصت عاشق شدن و تجربههای عاشقانه را ندارند، آدم ها مدام با پرخاش و رفتارهای ضربه ای و چکشی بزرگ می شوند، آدم ها خیلی احساس نمی کنند و برای اینکه از زندگی شان لذت ببرند باید عاشقانه زندگی کنند و بیشتر درگیر می شوند که فقط روزگار بگذرانند و نماد این قصه در فیلم حوا مریم عایشه مردها هستند که ما فقط از این مردها یکی شان را می بینیم؛ مردی که از رفیق بازی و نوعی از عیاشی می آید و زمان خود را سپری می کند و این هم برمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ فرصت تجربه های عاشقانه را می گیرد

جنگ فرصت تجربه های عاشقانه را می گیرد