مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:352020-01-18سياسي

یادواره شهدای 28 دی در سنندج


یادواره سید الشهدا مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای بمباران 28 دی سال 65 سنندج امروز درمجتمع امام خمینی سنندج برگزار شد.

- مرکز کردستان، در یادواره سید الشهدا مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای بمباران 28 دی سال 65 سنندج که امروز درمجتمع امام خمینی این شهر برگزار شد، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه شهیدان همواره زنده اند گفت:کشورما در طول 8 سال دفاع مقدس علی الرغم سختیها، حملات وحشیانه شیمیایی و موشکی و جنگ نابرابر دشمن و حمایت حامیان خارجی، پیروز و دشمنان را محکوم به شکست کرد .

سردارسید صادق حسینی با اشاره به اینکه نصرت خدا همواره از آن مسلمانان است افزود: امروز هم با حضور آگاهانه مردم انقلابی و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه، پوزه آمریکا و هم پیمانانش را به خاک خواهیم زد و چهره اسلام را به جهانیان نشان می دهیم.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران سنندج هم با اشاره به اینکه قله های عزت و پیشرفت کشورمان مدیون خون پاک شهدا است تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومین جهان روز به روز مقتدر تر می شود.

روز 28 دی ماه سال 65 یکی از تلخ ترین روز ها برای کردستانی هاست ساعت 15 و 30 دقیقه 18 نقطه شهر سنندج آماج حمله هوایی رژیم بعث قرار گرفت و تنها در 6 دقیقه بمباران بی امان، تعداد زیادی از ساکنان غیرنظامی سنندج شهید و زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای 28 دی در سنندج

یادواره شهدای 28 دی در سنندج