مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:202020-01-18ورزشي

معرفی دو ورزشکار المپیکی به عنوان سفیران محیط زیست


همزمان با هفته هوای پاک علی پاکدامن و حمیده عباسعلی ورزشکاران المپیکی به عنوان سفیران محیط زیست معرفی شدند و تفاهمنامه همکاری بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک به امضا رسید.

- همزمان با هفته هوای پاک علی پاکدامن و حمیده عباسعلی ورزشکاران المپیکی به عنوان سفیران محیط زیست معرفی شدند و تفاهمنامه همکاری بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک با شعار هوای پاک،اقدام و عمل و در حاشیه همایش ورزش و محیط زیست که صبح امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد علی پاکدامن و حمیده عباسعلی - ورزشکاران المپیکی - به عنوان سفیران محیط زیست معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در حکم عیسی کلانتری - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست - خطاب به ورزشکاران المپیکی آمده است: حفاظت از محیط زیست وظیفه ای ملی است و توجه به آن دوام حیات انسانی را در پی دارد و نمی توان اثر محیط را بر چرخه زندگی انسان ها نادیده گرفت.

از سویی بدن سالم نیازمند محیط زیست سالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دو ورزشکار المپیکی به عنوان سفیران محیط زیست

معرفی دو ورزشکار المپیکی به عنوان سفیران محیط زیست