مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:102020-01-18اقتصادي

آغاز تولید موتور یورو 5 از سوی تولیدکنندگان داخلی / استانداردهای اروپایی پاس شد


یک مقام مسئول از آغاز تولید موتور یورو 5 از سوی تولیدکنندگان داخلی خبر داد و گفت: این موتور توانسته گواهی استاندارد آلمان و گواهی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را اخذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین کرمان پور در نشست خبری امروز شنبه 28 دی 98 خود با خبرنگاران از آغاز تولید موتور یورو 5 خودرو در کشور خبر داد و گفت: در شرایط تحریم که سخت ترین تحریم ها بر علیه اقتصاد و صنعت خودروی ایران تحمیل شده، متخصصان داخلی توانسته اند در صنعت قطعه سازی ایران، به تولید موتور یورو 5 دست یابند؛ این در حالی است که کیفیت و استانداردهای این موتور، از سوی شرکت آلمانی توو و نیز شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تایید شده است.

وی افزود: موتورهای یورو 5 در دو حوزه مصرف سوخت کمتر و میزان آلاینده های زیست محیطی، از موتورهای یورو 4 متمایز است و این در حالی است که یورو 4 و یورو 5 هر دو استانداردهای اتحادیه اروپا هستند و اکنون ایران توانسته به آنها در تولید موتور خودرو دست یابد؛ البته باید توجه داشت که همه مراحل طراحی تا تحویل و کالیبراسیون این استاندارد که مرتبط با آلایندگی یورو 5 است، در داخل کشور انجام شد.

به گفته این عضو انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ادامه داد: برای سیستم کنترل و مدیریت خودرو (EMS) نیز، سه استاندارد آلایندگی یور و5، کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید موتور یورو 5 از سوی تولیدکنندگان داخلی / استانداردهای اروپایی پاس شد

آغاز تولید موتور یورو 5 از سوی تولیدکنندگان داخلی / استانداردهای اروپایی پاس شد