مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:072020-01-18سياسي

رسیدگی به پرونده حادثه تشییع کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضا قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه دریافتی ایرنا، یدالله موحد در دیدار با خانواده یکی از جانباختگان حادثه مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بافت افزود: تحقیقات تکمیلی و تخصصی از سوی دادسرای کرمان در مورد این پرونده در حال انجام است.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی استان کرمان بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلخ، اقدامات قضایی خود را آغاز کرده و در همین رابطه پرونده ای در دادسرای مرکز استان کرمان تشکیل شده است.

رییس شورای قضایی استان کرمان با ابراز نهایت تاسف و تاثر، مراتب تسلیت ریاست محترم قوه قضاییه، حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی را به خانواده داغدار این عزیزان اعلام و ابلاغ و از ذات اقدس الهی برای آن مرحومان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه خداوند سبحان مسئلت کرد .

وی همچنین اطمینان خاطر داد: قوه قضاییه در استان کرمان با جدیت پیگیر مطالبات و حقوق قانونی جانباختگان و آسیب دیدگان این حادثه است.

رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه امام جمعه، رییس دادگستری، دادستان و فرماندار بافت با حضور در منزل خانواده های مرحوم حمزه نژاد و ایران پور در شهرستان بافت از بازماندگان حادثه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مراتب تالم و تاثر آیت الله رییسی ،ریاست قوه قضاییه را اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده حادثه تشییع کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضا قرار گرفت

رسیدگی به پرونده حادثه تشییع کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضا قرار گرفت