مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:052020-01-18ورزشي

دو ورزشکار المپیکی سفیر محیط زیست شدند


همزمان با معرفی علی پاکدامن و حمیده عباسعلی ورزشکاران المپیکی به عنوان سفیران محیط زیست، سند تفاهم نامه همکاری های مشترک میان اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، همایش ورزش و محیط زیست صبح امروز و همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک با حضور عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست،صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،احمدی معاون وزارت ورزش و جوانان، سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در محل سالن همایش های کمیته ملی المپیک برگزار شد.

علی پاکدامن و حمیده عباسعلی ورزشکاران المپیکی به عنوان سفیران محیط زیست معرفی شدند و سند تفاهم نامه همکاری های مشترک فی مابین اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک به امضا رسید.

عیسی کلانتری در این همایش با اشاره به اینکه ورزشکاران همیشه در کشور صاحب نفوذ بوده اند و خوشحالیم که این قشر از جامعه به مسائل محیط زیست ورود کرده اند، افزود: اگر از این ظرفیت در راستای منافع ملی به ویژه محیط زیست استفاده شود قطعا بسیار موثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ورزشکار المپیکی سفیر محیط زیست شدند

دو ورزشکار المپیکی سفیر محیط زیست شدند