مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:002020-01-18سياسي

شوراهای آموزش وپرورش بستری برای مشارکت دستگاه ها در نظام تعلیم و تربیت


رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش اظهار کرد: شوراهای آموزش وپرورش بستری برای مشارکت سایر دستگاه ها و نهادها در نظام تعلیم و تربیت است.

- رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش اظهار کرد: شوراهای آموزش وپرورش بستری برای مشارکت سایر دستگاه ها و نهادها در نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز مجتبی زینی وند در همایش ملی گرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش که در سالن همایش های بین المللی صداوسیما در حال برگزاری است، اظهارکرد: دانش و دانایی نیروی انسانی از مهم ترین شاخص های توسعه یک کشور است.

شاخص های انسانی نماد رشد کشورها است لذا آموزش وپرورش در تربیت سرمایه انسانی جایگاه مهمی دارد.

ازآنجاکه آموزش و توسعه دو عامل مهم توسعه برای تربیت عوامل انسانی است لذا توسعه عظیم کشور درگرو پرداختن به آموزش وپرورش است.

وی ادامه داد: باید اولین اولویت کشور آموزش وپرورش باشد زیرا متخصصین متعهد، نیروی انسانی دارای مهارت و مدیران دلسوز و همه ارکان نیروی انسانی کشور محصول معلم و مدرسه است.

رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی تصریح کرد: همه دستگاه ها و نهادها باید مسئولیت شان را نسبت به آموزش وپرورش انجام دهند و همه مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس باید در هر پستی که قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای آموزش وپرورش بستری برای مشارکت دستگاه ها در نظام تعلیم و تربیت

شوراهای آموزش وپرورش بستری برای مشارکت دستگاه ها در نظام تعلیم و تربیت